Kosemen54 Kizlar selam 38+3 haftalik hamileyim meryemanaotunu suya koydum ne zaman icmelimyim sizce bide su bitince otu napiyoruz
Sevi36610 Suyu içme Die birşey yok.sancınız başlayınca suya koyuluyor o açılmaya başlayınca sizde de açılma oluyor.ben pek inanmazdım böylemşeylere ama kardeşim de gördüm çok şaşırmıştım dört saatte doğurdu ve inanılmaz büyümüştü ot.
Minnosunannesiii Sevi36610 bir iki damlar içilebiliyomuş yani içebilecek varsa içsin biraz toprakli oldugu için içmesi zor
Kosemen54 Sevi36610 benim komşum içti hatta doğumdan sonrada icmis rahim cabuk toparlansin diye faydasini görmüş