Bahar678 düşük tehlikeniz yuksek olmsi icn kesede kanama olmali.bnm.kesedeydi kanamam,ondan hayır igneden sonra 1 gun sonra az bisi geldi bida gelmedi 3 hafta ilac kullandım 2 igne verdi doktor,acil ihtiyaç disnda kalkmadim otururken 90° oturmadım,eğik oturmaya çalış birde 15 dk dan fazla ayakta.kalmadm öyle 3 hafta sonra 14 haftada bi tehlike yok dedi doktor şükür,