kizlarrr benim dogumum mayisin ortasina denk geliyor uygulamaya gore suan 33 haftaligim.Dogum icin Ankaraya gidecegim 2 saat uzaklikda bi yerde oturuyorum.Ankarada teyzem var onun yanina gidecegiz annemle birlikde.Sorum su erkek bebekler genelde gec gelir diyorlar.Sizce kacinci haftada gitmeliyim Ankaraya.Doktor bi gun vermedi daha ama ne olur ne olmaz diye erken gitmek istiyorum cunku burdaki hastanede yeni dogan kuvezi yokmus o yuzden doktor ilk doğumları burda yapmiyoruz dedi.38. haftadami gitsem yoksa 40.haftaya kadar beklesemmi..Kararsizim.