Ödem atmak için aslında daha fazla çıkmalisin doğumdan öncesi ils sonrası arasınsaki fark doğumdan bir sure kimi insanda çişinin geldiğini anlayamamak o yüzden sen gidip wc ye oturucan da öyle yapacaksın canım…aslinda sık sık çıkıp ödemi atmak için udarar çıkmak iyi bişey