Minikmucizem1 Sabah kalktım kirmiziydi açaba kanla beraber mi geldi anlamadm neden öyle oldu acaba sizde de oldu mu hiç
Laraa Minikmucizem1 canım kaç haftalıksın.. büyük ihtimal enfeksiyon ve önemli bu..bende 12.haftada yaşamıştım..hemen doktora git ve idrar tahlili yaptır.hamileye uygun antibiyotikle geçiyor..bol su içiceksin.kendi kendine geçmez mutlaka doktora git
Esrelf Minikmucizem1 canım koyu sarı olsa susuzluk denir ama sen kırmızı diyorsun. İdrar yolu enfeksiyonu olduğunda idrarda kanama olabiliyor. Tahlil verirsen anlaşılır, doktoruna görün.
Edbanne Minikmucizem1 https://instagram.com/p/BjxocGyHdsl/. Şuradan bakabilirsin. Hemen tahlil vermelisin yazdığına göre.
Lilium Minikmucizem1 ya benim annemin de öyleydi tahlil mahlil yaptırdı ama doktor herhangi bi tedavi yöntemi önermedi gönderdi öyle normal bişey diye ben de anlamadım ama panik yapmayın bol su içip idrar kültürü verin.