7+4 haftalık hamileyim doktorum balık yağlı folik asit içeren ve diğer tüm vitaminleri içeren tek bir kapsül ilaç verdi fakat balık yağı oranı sanırım bir tık fazla kokulardan iğrendiğim icinn içemiyorum balık kokuyor
..napmaliyim içmek zorunda mıyım napicam bilmiyorm bayada pahalı ya aldm tam bitmeden atmakda değiştirmekde istemedim ne bilim belki bu durum geçer içerim diye bekliyorum