Esinim Benim de 12. Haftada çok aşırı kanamam olmuştu. Çok şükür bebeğimiz sağlıklıydı. Kese dışında birkaç kanama alanım mevcuttu. Yavaş yavaş azalarak bitti derken bir hafta sonra yine oldu bu sefer ağrımda oluyordu. Doktorum alanlarında azalma yoktu kanaması beklenebilevek bir durum sabaha geçmezse iğne başlayalım dedi. Sabaha geçti. Aöa ultrason ile muayenede 3 ay geçtikten sonra azalma var dedi. Sebebi belli değildi benim. Dikkatli olun istirahat edin. Kendinizi yormayın. Progestanı da mutlaka vaktinde kullanın.nher kontrolde doktorum üstüne basıyor progestanın düzenli kullanımını. Etraftan bana erkek bebekte o haftalarda kanama oluyor demişlerdi. Tüp bebekte de olabiliyor diyorlardı. Sanırım biraz rahatlamam için.