Mervece06 mucizemmmmmmmm ben 32+4 hala orda hissediyorum doktorlar bi şey demediğin göre normal herhalde muyane ederken bi şey demiyorlar makat pozisyonuymuş herhalde
ipekursat mucizemmmmmmmm 25ten beri öyle orda hissediyorum endişelenip doktora gitmiştim makat pozisyonda olduğu için tekmeleri orda hissetmen çok normal demişti 32+1 deyim halaa aynı yerde hissediyorum
mucizemmmmmmmm Sevimli96 vala o kadar tuhafki kime anlatiysam bebek rahminin üstünde oynuyidur diyorlar
escmrk mucizemmmmmmmm geçen gün kasığımda sancı var sandım meğersem bizim küçük canavarmış sağa doğru geçince ağrımda gitti 😂