yildizfero01 yaa geçmiş olsun üzüldüm 😑benimde aynı oldu, böyle etraf kararmadan önce bulanık eşim konuşuyor ama sanki hoparlör den geliyormuş gibi ben diyorum ben iyi değilim kendi sesim bile mikrofon dan çıkıyormuş gibi dışarıdaki sesler cızırtılı vuvuvv yapıyo sanki çok az esen rüzgar bile sonra kendimden geçmişim bile, ayıldığımda diyorum Eşime sen diğer tarafımdaydın ne ara yerini değiştirdin saf saf soru soruyorum oda diyo düşüyordun seni tutmak için geçtim hemen diyo öyle yani anlık gelişti uyanır uyanmaz karnımı dürtüklüyorum hareketlerini hissetmek için 😑❤️