Nazzprlkci Izmirde yasayip buca kadin doguma giden varmi? Memnun kaldiniz mi? Dogumuda orda yapmak istiyorum
Oykuaygun Nazzprlkci birkaç kötü yorumdan sonra vazgeçtim ben. İyi olarak anlatanlar da var yani şans işi gibi bir şey. İsmini yanlış hatırlamıyorsam can bey e gitmiştim ilgili ama hızlı bir doktor 😁
Busra030409 Nazzprlkci bir iki kere acile gitmiştim. Şanşıma çok iyi iki doktor gelmişti çok güzel ilgilenmişlerdi benimle, ama yanımdaki bikaç kadını da azarladıklarına şahit oldum. Doğumu orda yapacak kadar cesaretli değilim malesef, şans işi biraz :)
35rabia Nazzprlkci ben ilk doğumumu orda yaptim canim ilk zamandan beri hep kontrollere oraya gidiyordum sorun yokta iyiydi yani ama mükemmel diyemem benim doğumum zor geçti normal yaptim suni sancı aldim bağıra bağıra doğum yaptım şu an tekrar 37.haftaligim 28 haftada oraya gitmeyi kestim özel hayat hastanesine gidiyorum doğumu da orda yapicam burdan çok memnunum ama epidural istiyorum bu sefer hem öyle bi şansım var buca kadin doğumda öyle birsey yok direk suni sancı ve normal doğum baskısı