Etgrlgz Herkese iyi akşamlar, aşılama düşünüyorum. Ama süreç nasıl olacak, kaç gün sürecek, yaklaşık olarak maliyeti nedir, hastaneye kaç defa gitmek gerekecek vs. Konu hakkında bilgisi olan varsa ve yazarsa çok mutlu olurum
Busra34ybg Etgrlgz 1500 TL civarı bisey sadece adetin 3. Günü gidiceksin bi kaç test ve tahlil yapılacak sonra yumurtlama ilacı vericek doktor ve bekli aralıklarla yumurta takibi için çağırıcak yumurtalar istenilen olgunluğa ulaşınca çatlatma iğnesi yaptırıp ertesi gün çağıracak sizi eşinizde aynı gün sprem vericek en hareketli olanlar seçilip transfer yapılacak 9. Gün testte çıkıyor benim negatif çıkmıştı malesef hayırlı sonuçlar alırsınız inşallah
Etgrlgz Benim Busra34ybg benim yumurtam her ay düzenli çatlıyor, yani bu çatlatma olmadan transfer yapılıyor mu
Busra34ybg Etgrlgz doktor muayane edip ona göre söyler canım yumurtan düzenli çatlıyorsa neden aşılama düşünüyorsun ki normal olabilir senin bebeğin benim çatlama sorunum vardı malesef
Etgrlgz Busra34ybg 2 buçuk yıl oldu, hiç bir sorun yok ve artık gercekten stres yaptık olsun istiyoruz, önceki tayin yerimizde doktorumuz yaza kadar olmazsa aşılama yine olmazsa tüp deneriz demişti
Busra34ybg Etgrlgz eşin değerlerine baktırdımı canım bizde son çare tüp bebek denedik çok şükür 37. Haftamıza geldik stres yapma herseyin çözümü var artık ben kendime kızıyorum yaptığım strese değmedi diye
Etgrlgz @Busra34ybg#1409995 Busra34ybg onun da herşeyi çok iyi.yaşınız genç bekleyin diyen de var gidin tüp bebek yaptırın diyende. Küçücük bir ilçede görevliyiz.hastane bile yok. Merkez çok uzak.tüp bebek bulunduğumuz yerde de imkansız gibi
Busra34ybg Etgrlgz yaşınız genç ise acele etme canım bekle biraz daha eşim 34 yaşına girdi ve o çok isiyordu benimde 29 oldu yaşım o yüzden beklemek bizim için zaman kaybı olucaktı