Oykuaygun Bebeğin baş geliş pozisyon olduğunu anlayabiliyor muyuz? Hareketlerinde Bi farklılık oluyor mu? Birde bugün sürekli sağ tarafta toplandı yattığım yada yürüdüğüm zaman geçti ama oturduğumda gene aynıydı böyle bir şey yaşayan var mı?
BuBenimOykum Oykuaygun Ay ben 35.haftadayım ama asla anlayamıyorum makat gelişti 2 hafta önce dönmüş sonra ama neresi nerde doktor söylemeden hissetmek zor sanki 😄
Arifcaninannesi Oykuaygun Cnm mide kisminda tekme yiyorsan donmus dmeektir ben oglumun dondugunu ilk o sekil hissettim doktora gititvimde donmustu
BrcHmt Oykuaygun ben hıçkırığın aşağıda oluşundan bir de tekmelelerin mideye doğru oluşundan anlıyorum. Dışarıdan bakınca henüz ayak şekli ya da popo ittirmesi anlaşılmıyor. 34+5 oldu oğlum 🤲🏻
Ozlem23 Oykuaygun yok valla doktor söyleyince fark ettim ben döndüğünü aynı şimdi bildiğim için sanki bazı hareketlerini baş aşağı olmasına yoruyorum ama olmayabilir tabi 😄😄
Oykuaygun BuBenimOykum evet ya çok zor. Acaba döndüğünde aşağıda baskı daha mı çok hissediliyor diye düşündüm de 🤭
Hatice68 Oykuaygun baskı hissediyosun canım bebeğim 29 haftadan beri baş geliş pozisyonda inanılmaz bir ağırlık ve baskı var bacaklarımı kapatarak yürüyorum kimi zaman sanki ordan fırlayacak gibi oluyo inan ki
Oykuaygun Arifcaninannesi altta Bi sertleşme hissediyor musunuz? Ben hep yukarıda hissediyorum toplanmasını falan. 34 deyim tekmeleri de azaldı
Oykuaygun BrcHmt o hıçkırığı hissedemiyorum ben birde karnımın alt tarafına dokununca boş gibi göğsümün altına toplanıyor hep sertleşiyor çok
Arifcaninannesi Oykuaygun Yeri daraldigi icindir kuzum evet rahim kismimda sertlik ve mide kisminda tekme hissediyorsan eger donmustur
BrcHmt Oykuaygun benim makat gelişteki halinde sağ kaburgamın orası oyuluyor gibi oluyırdu kafası mahvetmişti resmen beni. Baş gelişe döndüğünden beri ben çok rahatım 👍
BrcHmt Oykuaygun hıçkırık da sanki senin kalp atışın gibi oluyor. Tekmeyle karışmamasının tek yolu ritmik olması zaten. Dışından hık hık diye taklit et hıçkırık olabilir dediğinde. Ben öyle yaparak çözdüm ☺️
katipannee Oykuaygun 30+2 haftalığım baş geliş pozisyonunda midemi tekmeliyor başı aşağıda olduğu için sürekli idrarım geliyor ve kaçırıyorum 🤦🏼♀️
Oykuaygun katipannee o kaçırmalar bende de var 🤭ama alta tekme değil de kıpırdadığını hissediyorum sadece 😁
Hatice68 katipannee ahh canım benim kamp kurdum wc önüne bide gece sıcak yataktan kalkmak yokmu ah ahh😂😂
katipannee Oykuaygun baş aşağı olunca karnın alt kısmında çok hareket hissedilmiyor sadece baskı hissi oluyor genellikle hareketler göbek deliği ve üst kısmında oluyor 😀
Gecicihesabim00 Oykuaygun benim poposu hem midemde sürekli toplanıyo oraya ayaklarını pat pat vuruyo öyle anliyorum
Oykuaygun katipannee ya benim sıpada sorun var o zaman ne aşağı tarafta tekme hissediyorum nede baskı 😅😅
BrcHmt Oykuaygun ayakları beline sırtına doğru da dönmüş olabilir. Ön tarafla arka tarafta fark oluyor çünkü