SofiB Kalbimm55 alınmıyo ama genelde zarar görüyor arabalar ben de öyle oldu her seferinde yani iyi muhafazalayın derim naçizane
Goncaaaa Kalbimm55 pegasus icin soyluorum 1.5 sene calistim. bebeginle beraber yolculuk yapacaksan bir tane bebek arabasi ucretsiz. Bebek yoksa sadece tasima amacli bebek arabasi ise ucretli. İstersen yine temsilcileri ara sor
Kebr Girerken alıyorlar çıkışta geri veriyorlar ama yurt dışına gittiğimizde bavul tarafından vermişlerdi çok zor olmuştu. Onu da bir sorun bıraktığım yerden alablirmiyim diye