Kızlar tüp bebeğe başladım dün yumurtalar toplandı. Bugün aradılar 8 yumurtadan 4ü döllendi diye. Bu döllenenler 5.güne gider mi merak içindeyim . 2.denemem bu. Havuz olacak bu defa ama dr dedi ki 4ü de 5.güne giderse havuza gerek kalmaz dedi. Nolur dua edin bu kist yüzünden hep az yumurta oluyor 😞 var mı benim durumumda olup hamile kalan umut olun 🤲