Best11 ya gecelik bol olsa da olur pijama takımı aslında L aldım ama sezeryan doğum yaparsam diye de düşündüm değiştirip xl alacağım sezeryan göbeği hemen gitmiyor normal doğum da göbek filan kalmıyor hemen gidiyor ben pijama takımını foto çekilmek için alacağım en kötü üstün arkasından igneyle daraltirim diye düşündüm çok bol olursa ama evde de giymek için bol şeyler daha iyi olur