Nergis1901 ilk gebeliğim 😻 6+5 teyiz .. çok erken öğrendik 🙈 sigara kullandığım için sürekli test yapıyordum , öğrenir öğrenmez bırakırım diye o yüzden erkenden öğrenmiş olduk 🙄 ilk gittik keseyi göremedik sonraki gittiğimizde gördük daha yenide kalp atşını aldık 119 dedi doktorumuz şimdilik normal sonra yükselicek dedi🙄 heycanla bekliyoruz 💃🏽