Didemmmmm Nergis1901 heyecanlı günler bizi bekliyor 😉 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🙏
Didemmmmm Azramina21 benim de 2 kaybım var canım erken gitmek istemiyorum 6. Hafta da gideceğim. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🙏
Zyn Ben Erken gittim galiba 5 haftalıkken kese göründü bu hafta 6.hafta kesenin şekli pek düzgün gelişmemiş kalp atışını duyamadım dedi doktor çok tedirgin oldum bu hafta tekrar gideceğim inşallah sağlıklı bir şekilde devam eder
duygu0693 Zyn çok geçmiş olsun sağlıkla alırsınız inşallah kucagınıza bende 5+4′um yarın gideceğim ama korktum biraz ilk defa duyuyorum kesenin şeklinden sorun çıktığını
Zyn duygu0693 duygu0693 insallah teşekkür ederim sizde sorunsuzdur umarım, kesenin şekli bozuk olduğu zaman sıkıntı oluyormus doktor da korkuttu biraz vajinal ultrasonla fln baktı 😟
Didemmmmm Azramina21 kötü düşünme canım.. Bol bol dua et… Rabbim doğru zamanı bilir. Bu duyguyu tattırdı inşallah kucağımıza da almayı nasip eder🙏🙏
Ecrinpoyraz 16 kasim bziimkide 😊 ben 4+3 ken hamile oldugumu ogrendim 5+5 te gittim kese gelisimi guzel dedi yarin yine kontrolum var 6+5 olucam bakalim kalp sesini duyabiliyor muyuz bende hep ya duyamazsak diye tedirgin oluyorum 🤦♀️
Burcudonmezer Ecrinpoyraz ben tam 6+5 te gittim ama duyamadık kalbini 10 gün sonra tekrar gel dedi. Bebekten bebeğe değişiyormuş inşallah sizinki bekletmez hemen dinlettiriverir atışları 😊
duygu0693 Rabbim hepimizin yardımcımız olsun annelik hep endişelenmekmiş daha şimdiden anladım😢 Rabbim sağlıkla kucağımıza almaya nasip etsin 🙏