Matmazel006 Merhaba, bende sol bacağım da ağrı ile başladı bir şey olmaz diyip devam ettim ağrılarım daha da çoğaldı, topallamaya başladım sol kalçama o tarafa oturamaz kalkamaz oldum ağlayarak yatıyordum ağrıdan duramıyordum, doktor onayımla ortopedi doktoruna görünüp MR çektirdim ve sol uyluk kemiğimde ödem çıktı 2 aydır yatıyorum anca düzeldi, böyle şeyleri hafife alıp devam etmeyin , mutlaka bi doktora görünün çünkü ben yürümem gerektiğini düşünerek sürekli yürüyüş yaptım ve ödemi daha da tetikledim, böyle şeyleri doktora gözükmeden kendi kararınızla ilerlemeyin