01-adana memnun musun canım muayene ücreti ne kadar ?
ben normalde adanalıyım ama bartında yaşıyorum izne geldik 29 haftalığım bebeğimin yüzünü hiç göremedik izne gelmeden önce kontrolümüzde doktor bir hafta sonra tekrar gelin pozisyon değiştirirse yüzünü görebiliriz demişti ama izne geldiğimiz için gidemedik bende Adana’da gideyim dedim en azından yüzünün göründüğü bir tane resmi olsun diye