Seymakrpnr34 Kizlar 30. Haftadayim caylagim yok ancak bio oil aldim kullananlar var mi bebege zarari var midir
OzgeAlya Seymakrpnr34 Hayır tabiki ne gibi bir zararı olsun bende kullaniyorum fakat genetik olduğu için maalesef çatlıyorum 🥴
Pelin__1 Seymakrpnr34 canım bio oil in içeriği pek temiz değil, içeriğinde de A vitamini varmış fazlası gebelikte iyi değil biliyorsundur. İnstagramda mühendisinoglu sayfası Egemen bey bio oil in içeriğini detaylıca incelemiş. Oradan bakabilirsin
Alyaesmaa OzgeAlya Ben kullanmamayı düşünüyorum bu hamileliğimde önceki kızımda hiç çatlamadım herkesin vücudu farklı kremler fayda edeceğini sanmıyorum.
OzgeAlya Alyaesmaa Maalesef öyle bende çatlağım pembe iken sürüyorum ki görünümünü azaltıyor ve çokta işe yarıyor 🤭
Sifahtn123 Lierac çatlak önleyici jel ile kullanılmasını tavsiye ediyorlar ikisini aynı anda mı kullanılıyor fikri olan var mı?