Arkadaşlar merhabalar, şuan günüm değil ama tetonoz aşı zamanı yaşadığım şehir dışında olacağım.
Eşimin memleketine gidecekmisiz , eşim ailesine yardım etmesi lazımmiş çiftçilik yapıyor ailesi babası şimdiden aradı izinini o zamana ayarla burda bi ton iş seni bekliyor diye bende eşime dedim benim aşı haftama denk geliyor ama gidemeyiz dedim , eşim bana illaha o tarih dendi diye onzaman mi olacak illah nolur bi iki hafta geçse , herşeyi abartma dedi. Olmazsa memlekette olursın aşı dedi , bende tartişmamak için iyi bakalım dedim.
Farklı bi yerde aşı olunur mu yoksa mutlaka aile hekiminde mi olmak lazım. Hstaneler yapıyor mu