Melos2234 Kızlar kaçıncı haftada sezeryana alıyorlar biliyor musunuz şuan 31 haftalığım isteyerek sezeryan olucam
NeslihanErKcl Melos2234 ben 36dan sonra bebeğin ve annenin durumuna göre yapabiliyorlar sezeryanı diye biliyorum canım. Arkadaşım riskliydi 36+3te aldılar bebeğini
Elze Melos2234 38 de sezaryan gunu veriyorlar canım bende yarın gun almaya gıdecem 36+4 olucam yarın bakalım 38+ kac derse ama bnım ıkıncı dogumum olacak
NeslihanErKcl Melos2234 hmm Allah yardımcın olsun canım, bilemedim o zaman daha erken olmuş olanlar varsa birazdan yazarlar belki burda bekleyeyim ben de onlardan bilgileneyim :)
Elze Melos2234 evet sayılı gunler kaldı yarın tam belli olacak gunu de sukur 🤗amın sagsalım alalım kucagımıza ıns 😊
Melos2234 Krizantem_ kendimi hazır hisseder miyim bilmiyorum 7 haftaya😀korku heyecan hepsi bir arada😊