Elizelif Arkadaşlar martın 19 yumurtam çatladı beklenen adetimede 4gün var bugün kana baktırdım 1.20cıktı sizde hamilelik olabilirmi böyle bişey yaşayan var mı
happywomen Elizelif 4 un ustu olmasi gerekmiyor mu canim? Ben yaptirdigimda 4,97 cikmisti ve negatif sayiliyordu
YuvarlanamayanPandaa Elizelif kuzum adete yakın dönemde artış oluyor bendede 4.70 çıkmıstı ama negatıfti
Elizelif happywomen evet 5in üstü pozitif sayılıyor daha 4günüm varya adetime acaba yükselme ihtimalı varmıdır
happywomen Elizelif insallah olur canim ben ondan sonra adet oldum resmen dunyam karardi yine. Simdi yine gecikiyo adetim ama test yaptirmicam artik. Insallah senin guzel haberini aliriz🙏🏻