elifinannesiiii 21+2 olduk karnın hafiften çıkmasıyla beraber uyku sorunları yaşamaya başladık😊önerebileceğiniz, kullanıp memnun kaldığınız hamile yastığı var ise benimle paylaşabilir misiniz hanımlar? 🙏🏻
mrsbiyolog elifinannesiiii ben ebebekten aldım çokta memnunum iç dolgu doluluğu çok güzel. Tavsiye ederim
ug_fa-3diplomalianne elifinannesiiii valla ben trendyoldan almıştım aylardır kullanıyorum çok memnunum, biraz yumuşak ama güzel kullanışlı
Soe elifinannesiiii ebebekten aldım ben gri ikili yastık çok rahat kullanıyorum. Bir de mycey pembe yastığım var ama o çok büyük geldi kullanamadım
Burcuckmk elifinannesiiii hamile yastığı almadim ama küçük bir yastik koyuyorum bacak arama rahat ediyorum
SofiB elifinannesiiii trendyoldan hamile sarılma minderi diye geçiyodu yanılmıyosam moje marka memnun kaldım fazlasıyla