BurcuLice Birmom bende korkuyorum alerjim var portakal mandalina günde bir bardak ıhlamur canım başka ne yapabiliriz ki geçmiş olsun
[silindi] Birmom ahh ben hapşırmaktan bir hal oldum burnumun içi gözlerim kaşınıyor kanayana kadar kaşımak istiyorum 😔😔
buseozmen Birmom benim alerjik astımım var, alerji ilaçları belirli gruplara ayrılıyor a,b gibi, kadın doğum doktorunuza danışın, kendisi ya ilaç reçete eder ya da kulak burun boğaz uzmanına sevk eder. Çok geçmiş olsun alerji zor bir rahatsızlık
buseozmen Birmom doktor dışında evde alerjileri rahatlatmak için soğuk kompres yapabilirsiniz, burun ve göz akıntılarında sıcak su yerine soğuk su ile yıkayarak biraz rahatlatabilir siniz :)
Birmom BurcuLice alerjiye bunlar hic etki etmiyor maalesef cok zor gercekten cok halsizim son 20 gun kala birde 😔
Semashbl buseozmen bende de mevsimsel alerjik rinit var çok fena öksürükle kendini gösteriyor kusacak dereceye geliyorum kötüleşirse öncesinde gurubunu bilmiyorum ama desmont kullanıyordum doktora sordum KBB ye git dedi oda saçmaladı yine aynı ilacı yazmış ne yapacağımı şaşırdım 🤷 bahar da geliyor baharda da iyice artar 🤦
azraaaaa Benimde alerjik rinitim var bende çok kötü oluyorum ara ara doktor bana allerset Hap içebilirsin demişti ama ben içmedim hiç kendiliğinden geçmesini bekliyorum hep ilaç kullanmak istemiyorum. Burun spreyi kullanıyorum sadece kötü olduğum zamanlar
Baobap azraaaaa ilacı içmemek daha büyük zarar. Vücudunuza eziyet etmeyin. İlacı için. Hiç bir zararı yok.
balarisi06 Birmom bol bol tere ye canım bende bir ara kötü oldum tere baya iyi geliyor mutlaka dene sakın hemen ilaca sarılma ve ılık su iç bol ol 🤗
Baobap Birmom tabii ki kullanabiliyorsunuz. Doktorunuza danışın uygun bir antihistaminik yazsın. Ben allerset kullanıyorum gerektikçe.
azraaaaa Baobap haklısın doktorda bana öyle söyledi seninle birlikte bebekte zorlanıyor dedi ilacı içince oda seninle beraber rahatlar dedi ama ben ilaç içmeye korkuyorum biraz 🥰
Baobap azraaaaa korkacak bir şey yok. Sizin sağlıksız olmanız daha büyük tehlike. Bu ilaçları bize doktor veriyor. Bebeğe zarar verecek bir şey olsa verirler mi hiç?
ufuknihal Birmom Hem sinüzit hem alerjik astımım var 4-5 gündür kötü ötesiyim burun tıkanıklığından uyuyamıyorum konuşamıyorum nefes alamıyorum ne yapacağımı şaşırdım 🙁🙁
Birmom Baobap ama doktorum agiz yoluyla alinan alerji ilaci tavsiye etmiyorum dedi nazal sprey onerdi🤔
azraaaaa Baobap aynen bugünlerde bende kötü olacam gibi görünüyor burnum falan kaşınıyor hapşırıyorum sürekli
Baobap Birmom doktorunuz gereksiz pimpirikli davranmış. Ben vazomotor rinit hastasıyım. Yani yılın 12 ayı alerjiyim ve alerji ilaçlarına ömrümün sonuna kadar mecburum. Dolayısıyla gebelik planladığım süreçte bununla ilgili çok araştırma yaptım çünkü ilaçsız yaşayamıyorum. İlk 4 ayımda hç sorun yaşamadım ama sonra yine başladı ve doktorum hemen allerset başladı. Tanıdığım çok kişi allerseti gebeliğinde kullandı. Sprey anlık çözüm oluyor. Tabi bu söylediklerim ilk 3 ayınızı atlattıysanız. 3 aydan sonra bir çok ilaç kullanılabiliyor.