Esra8861 canim benm de d vit. Orta derece eksik ciktigi icin basimdan beri d vit verdi(solgar 1000) multi vit. (Ocean mummy) Icinde ztn folik asit var, sana vereceginin iceriginde goreceksin, yani aslinda folik asiti almaya devam ediyoruz. Bana bir de demir hapi verdi ama ferrum forte yazmisti inanilmaz kabiz yapan bir ilac😥sonra onu yine solgarin demir hapi ile degistirdi👍🏻Balik yagini sordum multi vit. de var ama illaki almak istiyorum dersen haftada 2-3 tane alabilirsin dedi. Ben de ara sira herbalife’in omega3 takviyesini aliyorum. (Balik yagi secerken domuz jelatini olmamasina ve EPA,DHA oraninin yuksek olmasina dikkat ediyorum.EFA da iyi👍🏻)