btlsrkn-04 anestezi işlemini çok duymuyorsunuz yaparken sinek ısırığı gibi. Acıyı vs değil ama dokunduklarını bebeği çıkarttığındaki boşluğu hissettim. Ameliyattan sonra sade kahve bitter çikolata ve bol su gerçekten toparlıyor hiç bel veya baş ağrısı yaşamadım. Sizede hayirli doğumlar dilerim ☺️