Bugün başladı endişelendim biraz size de sormak istedim karnıma dokununca genel olarak heryerine ama tek bir yerde daha çok acı oluyor ve tezgaha falan değdiğimde de acıyor en ufak şeyde acı hissi var acaba normal midir bilen varmı 14+3 üm bu arada yardımcı olursanız sevinirim 💕