Kızlar lütfen kendinizi şartlamayın şunu yesek kötü bunu yesek kötü diye o zaman hiç bir şey yemeyelim aç kalırız🤷🏻♀️ Ben hiç kısıtlamadım kendimi canım ne isterse yiyorum aşırıya kaçmadan. Hamileyiz hasta değiliz can çekiyor illaki yiyeceğiz çok şükür bende bebeğimde kilomuz herşeyimiz iyi bir sıkıntı yaşamadım sakınan göze çöp batar unutmayın ☺️