Isilhanim87 Kizlar ikili testten sonra sadece perinatologa gidip, diğer tarama testlerini yaptırmayan var mı? 3 lu 4 lu ve nifty yaptırmayanlar var mı? Ben sadece perinatologa detaylı USG yaptırdım o kadar. Aklıma takıldı da
Dilekcnkn Isilhanim87 henüz 11 haftalığım ama ikili test yapmayacağım doktorumla konuştuk ayrıntılıya giricem tabi 3′lü veya 4′lü doktorum yaptır derse yaptırırım ama şu anlık sadece ayrıntılı ve şeker yapmayı düşünüyorum
Alwayshope Isilhanim87 ikili üçlü dörtlü hiç birini yaptırmadım doktorum zaten perinatolog o yüzden detaylı usg yaptı sadece o önermedi zaten bu testleri ama şeker yükleme yaptır derse yaptırırım kendisi benden daha iyi bilir sonuçta en azından önüne geçilebilecek bi durum varsa takip eder
Nur000 Isilhanim87 ikili teste girdim bi sorun cikmadi cok şükür 3lü 4lü ye de girmedim. Detayli ultrasona gittim sadece oda normal çıkti
Isilhanim87 Busehnm Nifty yaptırmadım bende acaba yaptirsa mıydım diye bir an içimi korku kapladi Detaylı USG de fiziksel muayenelerde bebekte anomali görülmedi. Doktora güveniyorum Siz de de böyle miydi
Busehnm Isilhanim87 ikili tarama normal çıkarsa uclu dortluye gerek duyulmuyor genelde. Direkt detayliya yonlendiriyorlar e orda da normalse cok sukur demek lazım, gerisi allahtan.
Isilhanim87 Dilekcnkn Bende 33 , doktor sadece USG çekip nifty e gerek yok ben fiziksel bulgularda anomali görmedim dedi bende yaptırmadım ama şimdi biraz tedirgin oldum keşke yaptirsa mıydım diye malum son hafta lar insan herşeyi kafasına takiyor
Isilhanim87 Alwayshope Bir anomali olsa detaylıca görünebilir zaten değil mi? Fiziksel olarak kendini belli ederdi herhalde bir sorun olsa
Dilekcnkn Isilhanim87 banada doktorum aldırmayacaksan gerek yok dedi ama yinede bakalım ense kalınlığına falan dedi o kadar ilerleyen zamanlarda ister mi başka test bilmiyorum
Merveyzc1661 Isilhanim87 gerekli riski gördüklernde sen istesende istemesende yapxaz diyorlar kuzum böyle şeyleri kafana takıp stres olma hiç boşyere 😊 genelde ikili yaptırılıyor onda bir terslik olursa diğerleri yaptırılıyor 🐣 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah ❤️
Isilhanim87 Merveyzc1661 İkilide risk durumu cikiyor oran olarak ama net sonuç yok tabi. Amniyosentez öneriyorlar onda da düşük riski var diye girmedim Detaylı USG de doktor fiziksel bulgularda anomali yok dedi. Ama bir an içimi tedirginlik kapladı şimdi. Valla annelik psikolojisi çok tuhaf bir şey ya her şey dert oluyor :(
AysDemir Isilhanim87 Benden sadece 2li tarama testi istedi zaten 2de sorun olursa 3lü4 lü istiyor diye biliyorum. 21. Haftada detaylı ultrason istedi
Isilhanim87 AysDemir İkili testte yüzdelik oran var net sonuç yok. Sizin risk oranınız kaç çıkmıştı hatırlıyor musunuz acaba.
Isilhanim87 Busehnm Sizin 2 li de riskiniz kaç yazıyordu bende ki sayılara göre ortaydi. Detaylı USG ye göre , fiziksel olarak bir anomali yoktu çok şükür doktor fiziksel görüntüler de sağlıklı dedi….
Busehnm Isilhanim87 hic bilmiyorum pandemiden dolayi sonuçları hep telle öğrendim, sonuc normal demisti doktorum..