Kmndas Kızlar ağır üşüttüm kaç gündür atlatmaya çalışıyorum burnum akıyordu şimdi akmıyor sinüslerim tıkandı başım çatlıcak gözlerime doğru iniyor ağrısı nasıl boşaltabilirim bi önerisi olan var mı eskiden olsa bi aferin sinüs içerdim geçerdi şimdi ilaç da içemiyorum ne yapcam bilmiyorum fikir verin lütfen
GFOK21 Kmndas canım ben 2 bucuk 3 aydır çekiyorum üstelik kılcar damarın çatlamıs sanrım kanıyoda Doktorum normal dedi hamilelikte. Rahatlamak istiyorsan ılık suyla burnuna su çekip sümkür Su buharı yap rahatlatır onun dışında yok yani
Bebegimmveben Kmndas canım bende griptim aynı belirtilerim vardı tuzlu su yapıp burnunu bol bol yıka sirkeylede güzelce gargara yap hergün gunde 2 kere falan limonlu sıcak su iç gecer insallah ben oyle atlattım
Hatice4446 Kmndas ilaç neden içemiyorsunuz bende grip oldum şuan boğazım çok kötüydü enfeksiyon olmuştu doktorum antibiyotik verdi hamilelerin kullandığı bi antibiyotik miş mecbur kullanıyorum enfeksiyon geçmiş için
Mgokkilicc Kmndas Bende aynıyım dün acile gittik korona testi yaptılar öksürük olduğu için negatif çıktı doktor sadece parol icebilirsin dedi gönderdi. Evde ıhlamur falan demleyip içmeye calisicam artık tuzlu suyla gargara yapıp burnumu yıkıyorum ekstra olarak. İnşAllah biran önce iyilesiriz 🤲
Kmndas GFOK21 ay canım sürekli yapıyorum onları bi kaç dk rahatlatıyor sonra gene aynı ne yapcam bilemedim
Kmndas Hatice4446 benim enfeksiyonum yok canım sadece parol alabilirsin dedi doktor oda bi işe yaramıyor neden alıyım boşuna grip ilaçları tehlikeli hamilelikte kullanılmıyor benim antibiyotiğe ihtiyacım yok sadece sinüslerim tıkalı ağrı yapıyor
Hatice4446 Kmndas anladım canım geçmiş olsun sinüzit var benimde neler çekiyoeum üşüttüpüm zaman onun için de buhar alıyorum burnuma iyi geliyor tavsiye ederim çaydanlığın üzerine bekle bi kaç dakika buhar solu
Hatice4446 Kmndas birde bu migren taşlarından alabilrisnz doğal oluyor onlar başım ağrıdığı zaman onu kullanıyorum ben sürüyorum çok rahatlatıyor farmasinin vardı