Belki abartmıyosun diceksiniz belki kafanızdan çıkarın diye ama bu böyle psikolojik olduğunu düşünmüyorum dört yıldır olmuyor çocuğumuz bir yildir da kabullendk biraz zaman geçsin tüp bebekle olucak dedik ama adetime şuan beş gün kaldı aşırı akıntım var sanki altıma yapıyor gibi yoğun çalışıyorum araç kullanmıyorum stresli işteyim herhalde usuttum ondan akıntım geliyor diyorum şimdide bugün gün içinde hiçbirsey yokken ayıptır söylemesi öğürme geliyor midem aşırı bulaniyor hiçbir belirtin böyle olmadı acaba gitsem mi doktora yada gebelok belirtisi olabilir mi test yapın diceniz yapicam ama bı sorayim istedim ☺️