Bende avent cam 240 ml olandan aldım ama 1 ay üstü bebekler için kullanılıyomuş eğer doğumdan sonra bebiş mama kullanması gerekiyosa kesinlikle plastik yenidoğan alırım plastikleride kaliteli hiç bi sıkıntı olmaz ben indirimdeyken bi tane bulunsun diye aldım zaten 1 delik vardı ucunda diğer deliği açılmamıştı aciliyette işimizi görür diye düşünüyorum