Cerengcskn biz 3 kişi ortak aldık kuzenlerle. Yaklaşık 2şer ay doğumlarımızın arası. Ben şuan 2.kişi olarak kullanıyorum. Aventinkini bilemem. Ama bende işe yaradığını söyleyebilirim. Göğüs uçlarım kumaşa veya pede temas etmiyor ve bir kaç damla sütte kapağın içinde birikiyor. Bu durum göğüs uçlarıma iyi geliyor. Her gün duşa giriyorum ve kapakları da karbonatla temizliyorum. 3 kişi ortak olunca fiyatı da uygun geldi. Fakat ilk kullananımızda işe yaramadı. Ayva çekirdeği dahil çok şey kullanmış, en son boş bıraktım yaralarım iyileşti diyor. Kişiden kişiye değişiyor sanırım