Ozge5500 sezaryen olacagi kesin mi ? Doğum sekli belli olmadığı için bir şey söylemiyorlar basta. Benim oğlumun başı yukarıdaydı dönmeyecek gibi dedi 37.haftada, 39da alırız dedi. Simdi 2.gebeliğim. 30.haftadayim açıkçası ben de merak ediyorum kaçta alacağını.. 39u doldururum insallah