Arkadaşlar ben hem özele gidiyorum hem de devlette ama devletteki doktor bana ilk doğumları burda gerçekleştirmiyoruz dedi başka hastane önerdi ben de o hastaneye bir kere gitmiştim hiç gitmeden doğum anı oraya gidersem sorun çıkar mı ambulansla giderim büyük ihtimalle özele de belki giderim ama belli değil