Bernaaa33 28+1 günlük olduk karnımda kasığımda sancı gibi ağrı gibi şeyler oluyor kasılıyor sanki nedendir bilmiyorum 3 gündür De aşırı halsizlik var kemiklerim ağrıyor 😔 neydendir bilemedim acile gidecek kadar değil ama huzursuz ediyor bugün beni karnım
Bsmlh Bernaaa33 bende bugun ciğer geliştirici yapıldı nst koydu aynıydım sancım çıktı bebegımı alacaklar 32+1
socialmom0 Bernaaa33 canim bendede vardı çok önemsemedim nts de sancim yüksek çıktı 32+3 te bir gün yatış yapıldı ciğer geliştirici yapıldı enfeksiyon varmış kanımda ve idararimda o tetikliyormus ve son aylarda enfeksiyon çok gozukuyormus enfeksiyon olabilir ihmal etme
Bernaaa33 socialmom0 ay bende enfeksiyon çok oluyor evet 😩 allah esirgesin daha çok minik bişey olmaz inşallah önemsemiyorum ama bakalım huzursuz biraz yani karnım 😕bakalım daha da geçmeyecek gibi olursa doktorla iletişimime geçeyim bir