zytn Malum ilk annelik ilk heyecan.her ayrıntı içine sinsin istiyor insan.ki isim sonuçta üzerimizdeki ömrümüz yettiğince giydiğimiz bi kıyafet sonuçta önemi büyük.takıntılılık ne derseniz diyin 😅 doguma iki hafta kaldı,her şey iki isimle çıktıgımız yola benm gitgellerim yüzünden tek isme düşürme isteğimle başladı 😬 dogum yaklaştıkça zor olcağını gördüm.iki aile bile farklı söyledikçe geriliyodum çünkü... tek derdim ve isteğim çocugumun ilerde isim konusunda zorluk çekme ihtimalini hiç düşünmemek.çok pinpirikleniyo olabilim.ama böyle düşünüyorum.pedagoglar dahi önermiyo iki isim..ama eşim de bu saatten sonra teke düşürmek istemiyo herkes alıştı etti diye.sanki dogum yaptım da nüfus cüzdanı çıkmış gibi davranıyo..sonuçta son dakika bile hastanede bile isim değiştirenler var,haksız mıyım
Nazlikiz_ zytn benimde iki ismim var bence çok gereksiz ben hayatım boyunca zorluğunu yaşıyorum okulda farklı evde farklı anne tarafı farklı baba tarafı farklı hitap ediyor kim nasıl istiyorsa. Bu yüke gerçekten gerek yok 🙂
Thesra zytn Sevmiyorum iki isim ben sonucta gunluk hayatta ikisini birden kullanmiyoruz ki buyuduklerindede genelde ilk ismi kullaniyolar daha ben gormedim ikincisini kullanan birini sinavlarda bile iki isim + soyisim birton ugrastici
Edbanne zytn ben de öğretmenim, tek isim taraftarıyım. Ayrıca çok eskilerden koymayın isim, çocuklar hiç sevmiyor, kullanmak istemiyor. Günümüzde kulağa hoş gelenleri tercih edin bence. İki isim yük çocuğa.
Burcu59 Haklısın canım benim ogluma da herkes istedigi ismini söylüyor ikisinede bakıyo ama benim soyledigime daha alıstı ve kucucuk cocuga bosuna yük yükledim diyorum 🙊 İleride okul is hayatinda vs. yine zorluk olucak en iyisi tek isim🙏
zytn Burcu59 Edbanne Thesra seymen Nazlikiz_ Gerçekten uykularım kaçıyo ve cidden psikolojimin dahi etkilendiğini düşünüyorum.o kadar taktım ki isimle yatıp isimle kalkıyorum.ha bide hastane süslerine kadar yaptırdık iki isimli olarak ama hiç biri yok gözümde.yeter ki kızım ilerde zorluk çekmesin,iki isim olayını hiç istemezken başta bi anlaşmazlıkla iki isim olarak alışıldı gitti.şimdi değiştirsem de herkesn aklında o kalcak diyo eşim hey yarabbim🙄🙄 niye kalsın sanki çocuk daha doğmadı ki.yol yakından koymuyim kızlar o zaman.böylr cvplar duymaya cok ihtiyacım vardı gerçekten.cvp yazan herkese ayrı ayrı cok tesekkür ederim.. ADA koycam sadece minik kızımın adını..buaralar çok popüler oldu,belki sınıfında üç tane ada olcak 🙈onun da farkındayım.ama tek olsun bizim olsun 😬😭
seymen Ben de öğretmenim okullarda iki isimli çocuklarda çocukların bazı isimlerini istemediğni, hocam onu söylemeyin, onu kullanmıyorum, öbürünü söylüyorlar vs bağrışmalarından gına geldi. Soyismiyle hitap ediyoruz artık o derece. Çok gereksiz, fazla gereksiz. İsimle birleştirilen han,lar can’lar bile gereksiz bence:)