ozge8- Ceylinur12 arkadasım 1 hafta oldu dogum yapalı normal dogum yaptı 1 kısı refakatçi aldılar dedı
Ceylinur12 Nurcihn bende gidiyorum ama. 2 kez gitdim arzu diye doktor ilgili ama doğum yapan varmı çevrenizde nasıldı ben sezeryan olucam bı kaç kişi özel gibi dedi
Zekiye86 Sami ulusta dogum yapan var mı yada tanıdıgı refakatçi alıyorlar mı memnunlar mı çok merak ediyorum 34 haftalıgım ben de oraya gidiyorum çok memnunum özellijle elif hocadan
Ceylinur12 Benim ikinci gidişim doktor arzu durmuş doktor ilgili ama sezeryan olucam ama merak ediyorum iyi bir hastanemi doğum acısıdan
Nurcihn Ceylinur12 ben bilmiyorum Tuncay Küçüközkana gidiyorum çok memnunum hayırlısıyla orda doğum yapicam inşallah