Mateacher Güzel anne adayları… Sormak istediğim hastaneya pijama takımı olarak pantolonlu ikili takım aldım ancak elbise tarzı olandan da alınması gerekir mi ? Hangisi daha kullanışlı olur acaba …
GC9098 Mateacher sezeryanda olsa normal doğumda olsa gecelik tarzı elbise tarzı daha kullanışlı olur muayene olurken bakılması açısından
Oozgn Mateacher bende hep alt üst takım almıştım ama boydan gecelige çok ihtiyaç oldu ben dogumdayken eşim hemen civilden almış getirmiş