Bende de durumlar aynı. Özellikle eğilip yerden bişey almam gerekiyorsa 3 kere düşünüyorum. Yorgunluk ve uykusuzluk hali var sürekli. Yatınca da rahat edemiyorum. Sağa dön, sola dön, tuvalete kalk… çok şükür sağlık problemim yok diye seviniyorum ama ağırlaşmak dedikleri ne çok iyi anlamaya başladım.