Pozitif kelimesini duyduğumdan beri ağlıyorum o kadar agrım sızım vardı ki dün ölecegimi düşünmüştüm tek korktum oğlum ona birşey olmasın başka istediğim Yok.
Cok şükür bugün daha iyiyim gözlerimi açabiliyorum en azından. Belden aşagım bacaklarım tutmuyor sadece o yüzden acaba at kestanesi iyi gelir mi diye düğündüm