Ben 2 senedir bununla uğraşıyorum hala daha aynıyım sadece azaldı biraz semptomlar devamlı çarpıntı nefes darlığı aman kalbim durucak aman kriz geçiricem ölücem falan böyleydim tansiyonum 17 lere çıkıyodu acile gidip ekg çektirince bakıyolardı hicbisey yok öyle rahatlıyodum şimdide çarpıntım olunca oturup 3 saniye nefesimi tutuyorum baktım yoğunlasıyo yine gidip ekg çektiriyorum 🤣