dkbyk Merhabalar nasil gidiyor sikayetler neler tahmini dogum ne zaman☺️ bizim kasim olucak insallah bel agrim var sadece
balpetegim_35 dkbyk benim kasıklarım ağrıyo adet sancısı gibi bide uykum geliyor sürekli tuvaletim geliyor
Demetkan dkbyk merhabalar bende 5 hafta 5. Günlük sanırken Dr gittim dün ve kalp atışını duyduk doktor 6 haftalık olduğunu söyledi zayıf olduğun için de kalp atışını duyabildik dedi çok heyecanlandım bulantı yok ne zaman başlar diye korkuyorum sadece halsizlik uyku hali var 🙄
Selensahin Bebekimmmm off bende de aynı sorun herşeyden tiksinir oldum ve mide bulantılarım azar azar başladı iştahsızlık da var hafiften. Uykuya doyamıyorum hep bi halsizlik yorgunluk üstümde 😞
Bebekimmmm Selensahin gece 4 de kadar yatmazdim normalde şimdi tavuklardan önce yatiyom sabah kahvaltıdan sonra falan hep yatiyom sanki hiç yatmamisim gibi😄
Yasemiiin- Düşük tehlikem ve onun getirdiği ağrılar dışında hiç bir şeyim yok. 😌 Ne bulantı ne aşerme ne başka bişe 🙂
dkbyk Yasemiiin- yat dinlen canim insallah bebegini saglikli bir sekilde kucagina alirsin banada dedi doktor progestan kullaniyorum istrahat et dedi
Yasemiiin- dkbyk Aynen progestan fitil ve iğne hayatımızın parçası oldu artık , sağlıkla alalım kucağımıza inşallah canım 🥰🤍
dkbyk Rabia063 bulantin baslamis senin bizde yok ya 4 haftalikken bende hala yoktu adetim gecikmisti ama acaba yokmu nie bole dihe dusnuyordum ama cok sukur Rabbim verdi insallah sagliklica kucagimiza aliriz:)))
Rabia063 dkbyk çok teşekkur ederim tüp bebek tedavisiyle oldu transferim 7.günü başladı hala devam ediyo inşallah geçer
dkbyk Demetkan bende doktora gittigimde 7 haftalik olcaz acaba duyarmiyim tek temennim saglikli olmasi☺️
efelettin Benimde Kasım doğumlu olacak inşallah 🥳 ara ara bel ve kasık ağrısı, halsizlik çok nadir mide bulantısı oluyor. Perşembe günü keseyi gördük, Önümüzdeki cumartesi yine gidicez inşallah kalp atışlarını duyarız 💐