elisam1206 34 haftalık hamileyim üzerime bir tane kıyafet almadım 2 tane gebe pantolonu almıştım biri lcw diğeri başka marka, geniş pijama fln aldım alt olarak, şu anda karnım iyice büyüdüğü için aldığım lohusa pijamalarını giyiyorum çok rahat oluyor 2 tane almıştım sırayla giyiyorum doğumda da bunları giyicem :), benim kıyafetlerim zaten boldu dar birşeyi yoktu o yüzden almak istemedim hiçte sıkıntı yaşamadım hala oluyor hepsi