Nejlam Merhaba hanimlar. 36+2 gunluk hamileyim ve bugun 2 defa tuvalete gidince(kucuk),tuvalet kağıdında hafif kanama oldu korkuyorum,ayni durumu yaşayan var mı lütfen yardımcı olun…
[silindi] Nejlam Doktora gidin. Doğum yaklaştığının belirtisi olabilir. Bugün gidin hemen baksınlar açıklığınız var mı
ikincikezanne_ Nejlam doktorunuza mutlaka söyleyin ve gidin her türlü kanamanın kontrol edilmesi lazım
serozzz Nejlam idrar yollarindan gelmis olabilir mi acaba. 18 haftada benimde peceteye kan gelmisti idrar yollarindan geldigini anladim sonra. Siz panik olmayin ama yine de doktorunuza bir gorunun.