Kayasbht Merhaba anneler e bebekten joie marka litetrax 4 bebek arabası aldım . Kullanan memnun olan var mı acaba ?
Kayasbht Teacherella1 hayır kullanılmıyor ama çok gerek olmaz herhalde . Çift kullanılan modelleri de var ama yorumlar da ters kullanımının sürüşünün zor olduğunu söylüyorlar