mumumu yok beta yüksek olunca çoğul gebelik olma durumu doğru değil. Bebeğin tek ya da çok olduğu sadece ultrason ile belli olur. O da hemen değil uygulama da görünen tarihe göre 6. Ya da 7. Haftada kalp atışı duyulurken belli olur bazı annelerde 8. Haftada görünen bile varmış. Ailenizde ikiz gebelik var mı ya da tüp bebek mi yaptırdınız 🙂