Bende de aynı sorun var. Benim bebeğim de tansiyondan dolayı gelişim geriliği var 2 hafta..
Şuan kilosu 650 gr. Doktor en az 1 kiloyu görmesi ve 30 haftalık olması lazım diyor. Yarın nasip olursa 28 haftalık olacağız. Dua ediyorum inşallah bir sorun olmadan daha iyi haftalara geleceğiz 🙏 ilaç kullanıyorum bu arada. Günde 3 kere alfamet ve aspirin kullanıyorum.