Gizem957 benim de yüksek çıkıyor evde 13 lerde hep 13 9 çıkıyor hastaneye gidince ne oluyorsa 17 yi bile gördü doktor çok panik yaptı baş ağrısı ense ağrısı var mı dedi hiç ağrım yok hemen dahiliye ye gönderdi gittim. Orda 15 çıktı tahlil kan Felan verdim protein çıkmadı iyi bir şey dedi ilaç vermedi ama takip et dedi 10 gün sonra tekrar gittim 28 hafta olduk yine 15 çıktı doktorum bu sefer kardiyolojiye gönderdi holter taktılar aynı şekilde 2 gün önce. Değerler biraz yüksek çıktı ama baş ağrım ense ağrım yok kardiyolojide sordu yok dedim şimdilik ilaç vermek istemiyorum tuzu kes her gün yarım saat yürü dedi diyet yap dedi. 10 gün sonra tekrar görecem dedi. İlaç neden başlamıyorlar bende anlamadım. Ama protein çıkmasıyla idrarda korkmayın. Protein çıkınca gebelik zehirlenmesi oluyormuş